وَمَا یَذَّکَّرُ إِلاَّ أُوْلُواْ الألْبَابِ...

هُــرمان به معنی هوش و ذکاوت

خداوندا...

پنجشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۳۳ ب.ظ

وَاجْعَلْ لِسانى بِذِکْرِکَ لَهِجاً

 


پانوشت:

زبانم را.....مثل آواز ِ گنجشک های مجنون ِ پیر کوچه کن....

که همه شان لهجه تو را دارند!!

  • هـُـــــــــــــــرمان

نظرات  (۴)

خدایا،بمن شرح صدر عطا کن وروحی بزرگ بده که بتوانم ناملایمات این راه راتحمل کنم.آمین
خداوندا،امروز هوای دلم ابری بود .بگمانم حرفی برای گفتن داشت!آخر، آبرویی نمانده کف دست گیرم ودست گدایی بسویت دراز کنم !؟ 
بخوابید اشرف مخلوقات!در خواب غفلت بمانید !پرندگان وچرندگا ن حمد وثنا گویند خالق لایزال هستی را!عبد رب  ربوب بودن  ،اقیانوس سعادتی بس عظیم است که،انگشت شمار قطره ای از آن برگیرند!؟ و  شما ای محبوبان درگه حق ،در ناز ونیازتان با دلبر ،برای ما در خواب ماندگان دعا کنید!
خدایا سلام،نمیدونم چرا این روزا فکر میکنم دیگه به بنده های خطا کارت ،نگاه نمی اندازی؟ نکنه بحال خودشون
واگزارشون کنی؟!وای برما،همینه که صداقت بیرنگ شده،انصاف رو نمیبینیم،خبری از محبت نیست !؟
اونقد که بیاد جیب خودمونیم ،بیاد توشه سفر آخریه نیستیم!خدای مهربون ،یه کم تنبیه مون کن ؟! نزار هر کاری دلمون
گفت ،انجام بدیم!
دوستت دارم خدا.فقط منو بخودم وامگزار!آمین 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">